Alege datele potrivite pentru tine si rezerva acum!

Oferte

Schimba datele!

Pret final 2 adulti , 7 Nopti? , 27.09.2024 -04.10.2024

Camera
Masa
Detalii
Pret
CLASSIC GARDEN VIEW
All inclusive
Plecare din Bucuresti / autocar Detalii
1 051 €
Servicii incluse
  • Transport autocar
  • 7 nopti cazare
  • Masa in functie de varianta de cazare aleasă
  • Insotitor de grup
  • Asistență turistică locală.
Servicii neincluse
  • Asigurare(storno + medicala)
  • Taxele de intrare la obiectivele turistice si programele optionale
  • Taxa hotelieră - se achită la recepție de catre client. Aceasta diferă ȋn funcție de clasificarea hotelului și destinație. Mai multe detalii in agenție
  • Alte taxe si cheltuieli personale.
Transe de plata
Conditii de anulare
  • 525.5 € de la 20.05.2024
  • 1051 € de la 06.09.2024
- doar la cerere - oferta disponibila DETALII+ - servicii incluse / neincluse
detalii Pret
Camera : CLASSIC GARDEN VIEW
Masa : All inclusive
Detalii : Plecare din Bucuresti / autocar
Detalii
1 051 €
Servicii incluse
  • Transport autocar
  • 7 nopti cazare
  • Masa in functie de varianta de cazare aleasă
  • Insotitor de grup
  • Asistență turistică locală.
Servicii neincluse
  • Asigurare(storno + medicala)
  • Taxele de intrare la obiectivele turistice si programele optionale
  • Taxa hotelieră - se achită la recepție de catre client. Aceasta diferă ȋn funcție de clasificarea hotelului și destinație. Mai multe detalii in agenție
  • Alte taxe si cheltuieli personale.

Descrierea hotelului



RICHMOND HOTEL**** este o adevarata perla a hotelurilor, situat in centrul statiunii Mamaia. Masuri antiCOVID: Dorim sa va informam ca au fost implementate urmatoarele masuri de protectie: - Micul dejun, pranzul si cina se vor servi la camera, in regim roomservice; - Inainte de redeschidere intreg hotelul a fost dezinfectat de catre o firma specializata; - Am intensificat igienizarea camerelor pentru oaspeti ( mobilier, lenjerie etc ) utilizând și aici dezinfectanti profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete; - Am marit frecventa de curatare a spatiilor comune, procedura se efectueaza la un interval de 30 minute, suprafetele fiind dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, lifturi, mânere de usa, receptia, toalete publice etc.), dezinfectarea se efectueaza cu produse profesionale; - Echipele hotelului au fost informate în detaliu cu privire la masurile de pregatire și prevenire esentiale si primesc instructiuni si protocoale de operare îmbunatatite în permanenta; - Lenjeria este spalata la 90 grade, igienizarea in camera se face de catre cameriste care sunt echipate adecvat perioadei dificile pe care o traversam ( vor purta in permanenta masca si manusi ) si vor folosi solutii profesionale; - Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare; - Inca de la intrarea in incinta hotelului se regasesc dispensere cu dezinfectant; - A fost instalat panoul de protectie la receptia hotelului pentru protejarea atat a personalului cat si a clientilor impotriva raspandirii virusului; - Toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii in spatiile commune, acestia sunt pusi la dispozitie gratuit; - Check-in online ( oaspetele primește automat invitatie la check-in online prin intermediul e-mailului ) precum si pentru plata online -pentru a limita interactiunea fizica prin plati contactless și online In privinta deschiderii Restaurantului asteptam decizia autoritatilor in acest sens.
• 50% avans la inscriere; • Diferenta se achita cu pana la 21 zile inainte de data calatoriei propriu-zise. • Pentru anulare se aplica penalizare conform conditiilor de inscriere.

Harta

 
 

Istoricul tau de navigare...